Vārmes pamatskola
2023./2024. mācību gads
Metodiskā darba uzdevumi Vārmes pamatskolā 2023./2024.m.g.
Prioritāte
|
Sasniedzamie rezultāti kvantitatīvi un kvalitatīvi
|
Nr.1
Atbalsta nodrošināšana izglītojamajiem atbilstoši viņu spējām un vajadzībām
|
Kvalitatīvie rādītāji:
- Izglītojamiem būs pieejams atbalsta personāls - sociālais pedagogs un logopēds, no 01.09.2023. - arī speciālā pedagoga individuālas konsultācijas.
- Izglītojamiem būs iespēja darboties daudzveidīgā interešu izglītībā atbilstoši savām spējām un talantiem – mūzika, dejas, radošā industrija, tehniskā jaunrade, sports.
- Būs veikta izglītojamo mācīšanās grūtību diagnosticēšana un nodrošināts atbalsts personības izaugsmē atbilstoši izstrādātajiem iekšējiem noteikumiem “Kārtība izglītojamo speciālo vajadzību noteikšanai un izglītības programmas apguves individuālo mācību plānu izstrādei un īstenošanai”.
- Būs uzlabota izglītības iestādes infrastruktūra un papildināti resursi, kas atbilst mūsdienīga mācību procesa vajadzībām, it īpaši STEAM jomas mācību priekšmetu mācību materiāli u.c.
- Būs izstrādāts un pieejams metodiskais atbalsts visiem pedagogiem – digitāla metodisko materiālu krātuve (koplietošanas mape), kuru var papildināt jebkurš iestādes pedagogs. Būs pilnveidotas pedagogu digitālās prasmes, piedaloties profesionālās pilnveides kursos, kā arī savstarpēji daloties pieredzē.
- Pedagogi būs iesaistījušies starptautiskos projektos uzlabojot STEM jomas un āra vides mācību pasniegšanas prasmes, angļu valodas zināšanas.
- Būs izstrādāta vienota vērtēšanas kārtība.
|
|
Kvantitatīvie rādītāji
- Izglītības iestāde būs iesaistījusies vismaz 5 veidu (sports, mūzika, dejas, robotika, vides saaudzēšana u.c.) novada vai valsts mēroga aktivitātēs, konkursos, tādējādi spodrinot skolas vārdu.
- Organizējot un piedaloties ārpusstundu pasākumos, izglītojamie būs sagatavojuši un novadījuši vismaz 2 pasākumus mācību gadā.
- Vismaz 70% izglītojamo izmantos izglītības iestādē pieejamo interešu izglītības piedāvājumu.
|
Nr.2
Izglītības iestādes darbība atbilstoši mācīšanās organizācijā darbības principiem
|
Kvalitatīvie rādītāji:
- Vadība pilnveidos prasmes datu ievākšanas, apkopošanas un interpretācijas prasmju apguvē datos balstītu lēmumu pieņemšanā, apmeklējot atbilstošus kursus.
- Reizi gadā būs organizētas trīspusējas (skolēns-vecāki-klases audzinātājs) personības izaugsmes sarunas ar mērķi izvērtēt katra izglītojamā personīgās attīstības dinamiku atbilstoši paša noteiktām prioritātēm, lai plānotu turpmākās attīstības vajadzības.
- Izglītības iestādes darba plāna īstenošanā notiks sadarbība ar vecākiem, citām pašvaldības iestādēm, uzņēmējiem, nevalstiskām organizācijām, vietējo kopienu.
|
|
Kvantitatīvie rādītāji:
- 100% pedagogu būs vadījuši 1 atklāto mācību stundu gadā iestādes administrācijai, 70% pedagogu būs iesaistījušies savstarpējā stundu vērošanā.
- 90% vēroto mācību stundu būs atzītas par kvalitatīvām, tajās īstenota uz kompetenču pieeju balstīta mācību satura realizācija un akcentēta izglītojamo pašvadīta mācīšanās un sadarbība.
- 40% pedagogi būs guvuši padziļinātu izpratni izglītības procesa individualizācijā, diferenciācijā, personalizācijā, piedaloties profesionālās pilnveides kursos.
- 70% pedagogu būs piedalījušies sadarbības un savstarpējas mācīšanās nodarbībās, darbojušies metodiskās komisijās aktivitātēs, dažādās mērķgrupās, projektos vismaz 3 reizes gadā.
- Mācību satura praktiskai apguvei 80% pedagogu būs mērķtiecīgi izmantojuši alternatīvas mācīšanās iespējas: mācību stundas bibliotēkā, āra vidē, uzņēmumos u.c.
- Mācību satura apguvē 90% atklāto stundu būs jēgpilni izmantoti digitālie mācību līdzekļi un rīki.
- 5.-9.klašu izglītojamie veiks sava mācību darba pašvērtēšanu – 2 reizes gadā izvērtēs savu uzvedību, mācību sasniegumus un izaugsmi vai lejupslīdi un izvirzīs savas tālākās attīstības vajadzības.
- Visi pedagogi būs pilnveidojuši pedagogu profesionālo pieredzi atbilstoši kvalifikācijai, pārsniedzot minimālo stundu skaitu.
- Būs īstenots 1 Erasmus+ projekts.
- Vecāki sagatavos 1 izglītojošo aktivitāti un 1 projektu.
|